Online Speed Dating » Singles in Derby, United States » Spanish » Page - 2

Singles in Derby, United States are online now and ready to go on dates with you for free. SpeedDate is the fastest way to meet new people in real-time.
spill , 38, Male seeking Female, Derby, GB
Dating StatusDoh!
More About Menot a subscribed member yet,cool,calm,collected....seriously what makes me special....there's only one of me amongst 8.1billion...i'm just saying tho...
Hobbies / Interests / ActivitiesReading a Lot, Video Games and Music and Sports
Political Affiliationsay what!!!!!!!!!
Who I Would Like to Meethonesty and God fearing
Favorite MusicTemper Trap, azadus, The Cranberries
Favorite TV ShowsJust For Laughs Gags, Small Ville, Game of Thrones, The Big Bang Theory
Favorite MoviesACTION MOVIES, thriller, Comedy
Where You Were RaisedBiggest country in West Africa
Others Noticeaffable person
Favorite Foodsavouries...better still if it's got meat in it...i'm game
Favorite Placeschurch
Friday or Saturday Nights Iin bed
Life Goalsto be a consultant
Secretwell that wouldn't be a secret any more would it?...who comes up with all these jargon question...
Chloe , 19, Female seeking Male, Derby, GB
Micahel , 55, Male seeking Female, Derby, KS
Hobbies / Interests / ActivitiesHiking, Walking, Camping, Shopping, Cooking
Political Affiliationnone
Favorite Musicrock,rand b, Pop, Classical, Dance
Favorite MoviesMr.Bean, James bond, Romeo and Juliet
Favorite BooksA Novel Forgery, A Romantic Way to Die, Titanic: The Long Night
Where You Were Raisedqueens new york
Others Noticemy face lol
Skills/Talentssinging
Favorite Foodeverything except live and reptiles
Favorite Placeshome and work
Subjects You Think Aboutmeeting a right woman
Friday or Saturday Nights ISpend at home or with friends at the pub
Life Goalsmeeting a good and adorable woman to enjoy my love life with.A real person who is not interested in games or drama
SecretAn orphan willing to make a family
carmen , 34, Female seeking Male, Derby, CT
Others Noticeeyes
Outdoor74 , 40, Male seeking Female, Derby, KS
More About MeI am good and bad :)
Favorite TV Shows60 min
Favorite MoviesTrue
Where You Were Raisedkansas
Others NoticeEyes
Francisco , 40, Male seeking Female, Derby, CT
Favorite Musictodas
Where You Were RaisedPuerto Rico
anthony , 44, Male seeking Female, Derby, GB
Where You Were RaisedNottinghamshire, UK
Others NoticeMy eyes
Favorite FoodVaried taste
William , 24, Male seeking Female, Derby, GB
More About MeI am a body builder and I love sports. I play hockey, football and rugby. I go to the gym every day. I own my own business. I love going on holiday to Spain or some where hot. I love going out at night and go out partying.
michael , 25, Male seeking Female, Derby, KS
More About MeI am... pretty chill, aparently not doing much else at the moment. anddd I need new friends !! lol jk , kinda but not really. my main boys are back home and ive already met cool people here, jus tryna get back in my groove out here tho. tell a Mexican what's good tho !!
Favorite Musicyoud definitely be ailuroriaed if you opened up my itunes library.
Favorite TV Showsnetflix?
Favorite Moviesthe a-team, jason statham is badass, jim carrey is hilarious, denzel washington keeps it gangsta, but im definitely down for foreign movies too.
Favorite Bookscan really say :/
Where You Were RaisedCalifornia
Others Noticelips
Favorite Foodsushi! and i gotta have my steak and a1 sauce. dont mess w my steak and a1 sauce. ill cut u, after im done eating.
Favorite Placesi love calii . kansas? nah . theres no place like home.
Life Goalsfirefighter/paramedic baby .
steve , 34, Male seeking Female, Derby, GB
Where You Were Raisedin my kangaroo mothers pouch
Others Noticeim a fat alcoholic who beats women an lies, im not 32 im 37 im lookin for young kids coz im a perv

By Ethnicity
By Religion
By Languages