Online Date with Christian / Other, Pacific Islander, Other Singles – Page 6

Christian / Other, Pacific Islander, Other singles are online now and ready to go on dates with you for free. SpeedDate is the fastest way to meet new people in real-time.
Joshua , 45, Male seeking Female, Hamilton, NZ
Dating Statuslets hang out and have fun
Political AffiliationFight the Power
Favorite MoviesPacific Rim, Blind Side, Schindler's List, This Is It, Crush Groove, Iron Man 3, Poetic Justice
Favorite BooksPurpose Driven Life, physiology of sport and exercise science
Where You Were RaisedWellington
Others NoticeCan hold a conversation, great listener (most of the time) and dry sense of humour.
Favorite FoodSalmon Eggs bene for bfast or lunch, Baked salmon steak for dins, Apple crumble with vanilla ice cream for dZERT ... YUMMMMMY :)
Favorite PlacesAny place surrounded with positive vibe, great food, great music and good company :)
Friday or Saturday Nights IWork Friday and Gym + Study, maybe out with friends Saturday
Life GoalsTo be the BEST Dad, Friend, Brother, Son, Employee, Gym buddy and Life partner :)
SecretWonder Woman was my girlfriend
terry , 30, Male seeking Female, Brisbane, AU
Dating Statusshy,somewhat adventurous,fun to get along with
More About Metall gentle giant, lovable,courteous,well mannered, get along well with as many people i meet, old school if any of you know wat im talking about:S I don't really get out alot anymore just over the whole clubbing scene so for my spare time do nothing at home lol so boring haha I have no life..... For now just waiting on a special someone to come along ;) and chat to
Political Affiliationn/a
Who I Would Like to Meetsomeone who is kind, down to earth, and im not sure rofl...
Favorite MusicThe Smiths, Red Hot Chili Peppers, The Beatles, Justice, Two Door Cinema Club, Eminem, Passion Pit, Phoenix, Annie.c
Favorite TV ShowsHouse, The Vampire Diaries, True Blood
Favorite Moviesall movies except horror i do not enjoy those lol
Favorite Booksnews paper lol........
Favorite Quotesfml! haha yeah boi! lol
Where You Were Raisedrarotonga cookislands
Others Noticeum my height normally lol coz im a lil bit abnormal towards every1 else :(
Skills/Talentsconstruction, labourer,
Favorite Foodthere's way too much food to put down i like nearly all food :)
Favorite Placesmacca's, kfc, hungry jacks, plenty of others just forgot the names lol
Subjects You Think Abouttalking to hot ppl without freezing and saying stupid things, how to talk to women,
Friday or Saturday Nights Iat home just chilling watching either movies over and over again (classics) or playing game xbox lol
Secretum.... not sure ill have to think about this 1 LOL but u could ask me if u want to know lol
Gary , 58, Male seeking Female, Waianae, HI
More About Mefun going, happy go lucky ,sincere ,sensitive, and caring no violence whatsoever please, love to cuddle, sorry guys it gets me deep into my woman also one woman man, once committed I'm all good. must commit.
Hobbies / Interests / ActivitiesMusic and Cooking
Political Affiliationconservative
Who I Would Like to Meetlove me for who and what I am. loving and sensitive
Favorite TV ShowsNCIS - My Favorite TV Show
Favorite MoviesWar and Peace
Favorite BooksHunger Games
Favorite QuotesNever say Never
Where You Were Raisedoahu
Others NoticeHappy go lucky type
Skills/TalentsMusic play the guitar, ukulele and bass. Also loves to sing to the girl of my dreams.
Favorite FoodVegetable salads, hawaiian,phillipino, chinese and barbeques.
Favorite Placesdinner and a movie
Subjects You Think AboutWhat is the perfect woman? The ultimate relationship? The one special click? Love at first sight?
Friday or Saturday Nights Imovies dinner by moonlight light and board games.
Life GoalsTo be with the girl of my dreams, kind, smart, witty, sincere, loyal, trusting, dependable, listens, communicates lovable, caring, and loves to holds hands.
Secretvery romantic
Ondre , 39, Male seeking Female, Canberra, AU
More About Meeye am me...one of a kind who enjoys a laught...joke...dinner an a few drinks..nothing special to say abt my self...but i can tell u dat i can be special whn u want me tooo
Political Affiliationmaori party
Who I Would Like to Meetsome one who can be them self an hve fun
Favorite MusicPink Flod, The Doors
Favorite TV Showsfooty show
Favorite MoviesACTION MOVIES
Where You Were Raisednew zealand
Others Noticeyes new zealand maori
Favorite Foodhangi...choco cake....nuts an fruit
Friday or Saturday Nights Idepends on wheather there is something on..im out an about...if not chillin at home
Life Goalskeep living wiv every breath
Secreti got da magic stick...
Shon , 24, Male seeking Female, Ashburton, NZ
Dating StatusAdventurous down for whatever!!!
Hobbies / Interests / ActivitiesKaraoke love it, playing sports and going to the gym.
Favorite MusicEasy Listening, Reggae etc
Favorite TV ShowsPerson of Interest, 24, Heroes, Community (TV series), Cougar Town, Shortland Street
Favorite MoviesFast & Furious 5 FI, Needle, Kamasutra
Where You Were RaisedAuckland & Cook Islands
Skills/TalentsPlaying the Guitar, and singing..
Favorite Foodlasagne with heaps of cheese, and shepherds pie
Favorite PlacesWater world and surfers beach Sydney!!!
Friday or Saturday Nights IShed or a Karaoke bar
SecretI'm addicted to fruits and chocolates....
whaheely , 50, Male seeking Female, Sacramento, CA
More About MeHappy, travels places, makes. Others. Happy to enjoy theire living., I likespending money Tony luv one.
Hobbies / Interests / ActivitiesFishing
Political Affiliationprayer
Who I Would Like to MeetI don't care
Favorite MusicSmooth. Jazz
Favorite TV ShowsSports
Favorite MoviesAction. Movies
Favorite BooksNewspaper
Where You Were Raisedmy culture
Others NoticeHaving. Fun
Favorite FoodSalads
Favorite PlacesExotic. Vacation
Friday or Saturday Nights IBand group
Life GoalsStay happy
vantri , 34, Male seeking Female, Portland, OR
Where You Were RaisedPortland OR
Others Noticeim not sure tell me your first impression what you think
Friday or Saturday Nights Iwhatever come into mind
Peter , 48, Male seeking Female, Opa Locka, FL
More About MeVery intelligent
Political Affiliationot a politician
Who I Would Like to MeetRespect and smartful
Favorite BooksNews Paper
Where You Were RaisedIn Jamaica as a child, and in New Jersey when I first came to America.
Others NoticeMy wisdom and respect.
Favorite Foodckee and saltfish
Favorite PlacesJamaica and England
Friday or Saturday Nights IMovies or clubs
Life GoalsOwn my own company like before.
Ainalee , 24, Female seeking Male, Melbourne, AU
Dating Statustry and take me away
More About MeHey guys I'm a fun loving person. Great sence of humor. I do like to talk...lol sometimes I ramble on abit but that's me haha can't help it though. Love singing and playing guitar. Music is one of my greatest passions and i love it !!!!I'm a really layed back person. I love mingling. I play netball and love doing Zumba and aerobics. You'll find me sweating it out at the gym. Family and friends are very important to me!! Hmmm in my spare time I love reading novels and shooting hoops. I don't know why but I love watching ultimate fighter or anything to do with Kick-boxing and MMA!!! I know cool yeah haha..Well i guess its because my lil sister does MMA and Boxing I love supporting her on the side..Would love to Travel to south Africa and do alot of Volunteering work with Animals and the community!!im a very humble person, I like to live in the moment!! Would rather dogs over cats. Love huskys !!!! Caring, sharing and amazing person.... And also easy to be around!!!! Hmmmmm But yeah that's basically me;)
Hobbies / Interests / ActivitiesPlaying netball, doing zumba! Gym, taning, reading...and my favorite part of all Sleeping:)
Political Affiliation/
Who I Would Like to MeetSomeone who would accept me for who I am
Favorite MusicReggae, Techno/House, RnB, Soul, Reggaeton ect...
Favorite MoviesWorrior, Coach carter, Madea's big happy family, the fighter
Favorite BooksTwilight, heartbreak highway, the goddes test, Fallen, Torment, Passion, Bronze Horsemen, Boundless Deep
Favorite Quotes"Why should you continue going after your dreams? Because seeing the look on the faces of the people who said you couldn't... will be priceless."
Where You Were RaisedMelbourne
Others NoticeMy Lips, my smile, my sence of humor lol.....hmmm and my voice :))
Skills/Talentsi play guitar, piano and i sing
Favorite Foodfruit salad
Favorite PlacesWhitsunday, Cook Islands, Hawaii, Russia, Germany, scottland, Poland
Friday or Saturday Nights Ichilling with friends/family. love spending time with my niece.
Life Goalstravel to south africa and do volunteering work with wild life animals or help out the community.
SecretIF I TOLD YOU, IT WOULDNT BE A SECRET ANYMORE
Christopher , 21, Male seeking Female, Jamaica, NY
More About MeI survived death.
Hobbies / Interests / ActivitiesLearn, Rap battles, make music, Cooking, Cleaning
Who I Would Like to MeetSomeone nice, smart, in college and working.
Favorite MusicRAP & HIP HOP Music, Raggae and Raggaeton, Classical
Favorite TV ShowsHouse M.D., Dexter, Scrubs tv show, NARUTO & DRAGON BALL(Z,GT) FOUREVER
Favorite MoviesACTION MOVIES, AniMen Triton Force, Comedy, Love, Fast & Furious 1-5
Where You Were RaisedSouth Side Jamaica
Others NoticeI think they notice my body then my brain.
Friday or Saturday Nights Ihome or around my neighborhood
Life GoalsTo get married and have kids. To maintain a 4.0 gpa in every college I go to. To be a medical examiner. To be a rapper. To travel around the world.

By Ethnicity
Pacific Islander
« Back to all options
By Religion
Christian / Other
« Back to all options
By Languages